самостійної роботи студентів
Психологічною умовою успішності самостійної роботи студентів є формування стійкого інтересу до обраної професії і методів оволодіння її особливостями, що залежать від наступних параметрів. взаємини між викладачами і студентами в освітньому процесі; - рівень складності завдань для самостійної роботи самостійну роботу студентів можна класифікувати за різними критеріями. З урахуванням на місце і час проведення, характер керівництва і спосіб здійснення контролю за її якістю з боку викладача можна виокремити. А) самостійну роботу студентів на аудиторних заняттях; б) позааудиторну самостійну роботу (3 - 4 години на день, у т. Й у вихідні); в) самостійну роботу під контролем викладача - індивідуальні заняття з викладачем, особливості яких уже було висвітлено вище.
Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов язкових навчальних завдань. Життям доведено, що тільки ті знання, які студент здобув самостійно, завдяки власному досвіду, думці і дії, будуть насправді міцні. В процесі викладання навчального матеріалу засвоюється 15 відсотків інформації, що сприймається на слух, 65 відсотків - слух і зір. Поняття самостійної роботи студентів. Не викликає заперечення теза про те, що сучасному суспільству необхідні фахівці здатні оперативно приймати нестандартні рішення, діяти творчо. Основним засобом формування цих рис є самостійна навчально - пізнавальна діяльність студентів. Ефективне розгортання самостійної роботи, як і навчального процесу взагалі, значною мірою залежить від ставлення студентів до навчального предмета. Мета самостійної роботи студентів полягає у розвитку “такої риси особистості, як самостійність, а саме здатність організовувати та реалізовувати свою діяльність без стороннього керівництва і допомоги”. Отже, ми бачимо, що існує багато трактувань самостійної роботи студентів. Але якщо всі ці погляди об’єднати та виділити головне, то виходить, що. Самостійна типи самостійної роботи студентів. За приватно - дидактичної мети можна виділити чотири типи самостійних робіт. Формування в учнів умінь виявляти у зовнішньому плані те, що від них вимагається, на основі даного ним алгоритму діяльності та посилок на цю діяльність, що містяться в умові завдання. До самостійних робіт такого типу відносяться окремі етапи лабораторних робіт і практичних занять, типові курсові проекти, а також спеціально підготовлені самостійна робота - один із обов язкових видів навчально - пізнавальної діяльності студента, що виконує різні функції, серед яких важливе значення мають. навчальна, яка полягає в опрацюванні першоджерел, що сприяє більш глибокому осмисленню вже засвоєної суми знань; - пізнавальна, призначення якої полягає в опануванні новою сумою знань, розширенні меж світогляду самостійна робота студентів, підходи до якої потребують докорінних змін, на сучасному етапі повинна стати основою вищої освіти, важливою частиною процесу підготовки фахівців. Як складне педагогічне явище - це особлива форма навчальної діяльності, спрямована на формування самостійності студентів і засвоєння ними сукупності знань, вмінь, навиків, що здійснюється за умови запровадження відповідної системи організації всіх видів навчальних занять. Навчальний процес у вищій школі. Формування творчої особистості фахівця, здатного до саморозвитку та самоосвіти. Основне завдання організації самостійної роботи студентів. Створення психолого - дидактичних умов розвитку інтелектуальної ініціативи. Самостійна робота студентів є одним з компонентів навчального процесу, а тому, як і всі складові його, являє собою систему організаційних і дидактичних заходів, спрямованих на підготовку за напрямами і спеціальностями фахівців відповідних освітніх та освітньо - кваліфікаційних рівнів. індивідуальні (реферативні повідомлення, курсове, дипломне проектування навчальний процес у вищій школі. Методика самостійної роботи. Самостійна робота студентів (срс) - органічна і невід ємна частина навчального процесу, значення якої полягає в тому, що вона. • формує потребу і навички систематичного та обґрунтованого вивчення документів; • дозволяє напрацювати навички наукового пошуку; • створює сприятливі умови для повного використання індивідуальних особливостей людини у навчанні; • є найважливішою умовою формування світоглядних засад самостійної роботи студентів у хнаду актуалізація. Самостійна робота, мотивація, навчальний процес, студент, контроль. Навчальний процес у вищій школі після підписання в 2005 році болонської декларації значно підвищив свої вимоги до студента – майбутнього фахівця, професіонала. Основне завдання вищої освіти полягає у підготовці спеціаліста, який уміє ініціативно, творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання та застосовувати їх у метою самостійної роботи студентів є розвиток творчих здібностей, активізація розумової активності, формування потреби безперервного самостійного поповнення знань. В процесі виконання завдань такого типу студенти отримують навички самостійної роботи з навчальною літературою, творчого сприйняття теоретичного матеріалу та його осмислення. Самостійна робота передбачає опрацювання рекомендованих підручників, особистого конспекту лекції, додаткової літератури. Види самостійної роботи студентів. Самостійну роботу студентів можна класифікувати за різними критеріями. Й у вихідні); в) самостійну роботу 2 організація самостійної роботи студентів. 3 система навчально - методичних засобів для забезпечення якісного виконання срс. 4 вимоги щодо складання методичних рекомендацій. Міністерство освіти і науки україни державний вищий навчальний заклад. „калуський політехнічний коледж”. Положення про самостійну роботу.
Міністерство освіти і науки україни. Самостійної роботи студентів, оскільки система вищої освіти покликана не.
Лише дати певну систему знань, але й сформувати професійні якості. Різні аспекти самостійної роботи студентів розглянуто. Численних дослідженнях вітчизняних педагогів (ф. Організації самостійної роботи студентів. Висвітлені в працях багатьох науковців. Бабанського в статті представлені основні форми навчально - дослідної роботи студентів внз педагогічних спеціальностей та їх значення для професійного становлення майбутнього фахівця. Навчально - дослідна робота студентів внз включена до навчальних планів і є системою обов’язкових навчальних занять, всіх видів завдань різних видів практики. М викладач цк гуманітарних та соціально – економічних дисциплін. – чернігів, чернігівський промислово - економічний коледж кнутд, 2016 – 88с. Читання, відеострічка, експертиза, слухання, конспектування, вправи, вирішення задач і проблемних ситуацій, досліди, експериментування як основні ефективні методи самостійної роботи студентів, їх характерні особливості, значення та прийоми використання. Самостійна робота студентів. Завдання й функції самостійної роботи у вищій школі. Самостійна робота - це виконання студентами в навчальне й позанавчальній час системи різноманітних завдань метою засвоєння професійних знань, умінь і навичок, формування професійно - педагогічного світогляду, активної професійної позиції й творчого стилю діяльності. самостійна робота студентів є важливим фактором підвищення ефективності пізнавального процесу під час підготовки майбутніх фахівців. Це пов`язано з тим що тільки в процесі самостійної роботи студент одержує міцні знання розвиває вміння творчого мислення та використання знань у практичній діяльності. Форми самостійної роботи студентів та проблеми її організації дуже різноманітні. Основні напрями рішення цієї проблеми. Самостійна графіки контролюза самостійною роботою здобувачів вищої освіти. Розклад атестаціїздобувачів вищої освіти. Список статей у категорії індивідуальна та самостійна робота студентів. Поточне оцінювання самостійної роботи студентів за кожною темою може бути оцінено. Результати виконання самостійної роботи перевіряються шляхом тестування. Максимальна кількість за результатами тестування за кожною темою складає 1 бал. Поточне оцінювання знань студентів під час семінарського заняття за кожною темою здійснюється за 4 - бальною шкалою. Об’єктом контролю роботи студентів на семінарському занятті є у збірнику вміщені праці викладачів кафедр іноземних мов та української мови і літератури. В них розглядаються питання як теоретичного, так і методичного характеру, пов’язані з викладанням лінгвістичних дисциплін, а також з питаннями педагогіки у вищій школі 1. Методика самостійної підготовки студента до семінарських, практичних і лабораторних занять. Методика самостійної підготовки студента до модульного контролю, заліків та іспитів. Методика самостійного здобуття знань з навчальної і наукової літератури та інтернету.
Методичне забезпечення контроль самостійної роботи. Роль самостійної роботи студентів у освітньому процесі. Основне завдання вищої освіти полягає у формуванні творчу особистість фахівця, здатних саморозвитку, самоосвіти, інноваційної діяльності. Виконання цього завдання навряд чи можливий лише через передачу знань у готовому вигляді від викладача до студентові. Необхідно перевести самостійну роботу студента забезпечує система навчально - методичних засобів, передбачених для вивчення конкретної навчальної дисципліни. Підручник, навчальні та методичні посібники, конспект лекцій викладача, практикум здійснення самостійної роботи студентів, її зміст та ефективність досліджувались за допомогою анкетування серед студентів з таких запитань. Якій самостійній роботі ви віддаєте перевагу.
А) усне опитування; б) письмовий конспект (розв’язування задач); в) немає різниці. 106 вісник лду бжд № 5, 2011. Якою літературою ви користуєтесь в процесі виконання самостійних робіт. А) пошук у мережі інтернет; б) працюючи в бібліотеці; в) першим і другим. Читання відеострічка експертиза слухання конспектування вправи вирішення задач і проблемних ситуацій досліди експериментування як основні ефективні методи самостійної роботи студентів їх характерні особливості значення та прийоми використання. До методів самостійної роботи студентів відноситься читання (робота з підручником і іншими учбово - методичними посібниками), відеострічка, експертиза, слухання, конспектування, вправи, рішення задач і проблемних ситуацій, дослід, експериментування. Метод роботи з підручником і іншими учбово - методичними посібниками сприяє розширенню наукових знань студентів, формуванню умінь самостійної пізнавальної діяльності. Основне завдання організації самостійної роботи студентів (срс) полягає у створенні психолого - дидактичних умов розвитку інтелектуальної ініціативи і мислення на заняттях будь - якої форми. Основним принципом організації срс повинен стати переведення всіх студентів на індивідуальну роботу з переходом від формального виконання певних завдань при пасивній ролі студента до пізнавальної активності з формуванням власної думки при вирішенні поставлених проблемних питань і завдань. Сутність поняття самостійна робота, аналіз змісту організаційного циклу самостійної навчальної діяльності як системи. Форми та методи у сучасних підходах до самопідготовки студентів. Організації самостійної роботи студентів у позааудиторний час.
Коментарі
Дописати коментар